Wednesday, July 29, 2009

niat nye baik...tapiii..

"KEMPEN DERMA DARAH PERINGKAT MPSJ 2009"..arini..29 julai..last aku derma disember 2008..bole r aku derma lg..smp kt laman kenanga tpt derma darah.."ko pon nk derma darah ke"..ty sorg staf..aiks..aku ni xde gaya cam pderma darah ke..utk jabt aku..br 2 org yg daftar sbg pderma..tmasuk aku..hmm..darah aku dlm kump B..dh selesai reg,tiba ms plak aku bbaring kt kusi tuh..cam best je kusi tuh kan..leh landing..sedap ni kalo bt tido.."pap3"..misi tuh tepon lengan aku seraya btanye,"penah derma ke..?".."penah.cik..""pap3" dpukul lg lengan aku..x timbul plak urat darah ni..isk..misi td tukar beg darah yg lain..org lain isi 2 beg darah..1 kechik 1 besar..aku nye die tukar 1 beg darah besar je..aiks..cam gaya nye darah aku krg plak..hehe..malu r plak..x lm lps tuh..darah aku berenti mengalir..misi yg lain jenguk2 plak beg darah aku..dbelek2 nye..x ckp lg darah dlm beg tuh..misi yg lain dtg gak tgk lengan aku cek2 kot saluran darah x btol ke..dpusing2 nye jarum yg dcucuk kt lengan aku ni..adoih..skit sakit r..dlm buku tulis derma 450ml darah..tp dpt 250ml je..isk2..hehe..x ckp plak..2 org misi td kt,"ckp r ni..darah dh x kuar..saluran darah kechik..kena bt keje berat byk skit lps.."haha...dak2 mpsj lain tgk aku..ramai yg kt n ty aku..."cukup ke darah ko nk derma ke org..?".."ade ke darah kt bdn kering ko..?"..isk..hehe..malu plak...xpe..next time aku mkn kerang byk2..sblom nk derma darah..aku bt kerja berat2 skit..dh sudah derma,aku dpt sijil derma darah..

1 comment:

  1. ok la tu..aku penah try 3 kali nk derma darah tp x penah lepas sbb berat badan x cukup!!!

    ReplyDelete