Monday, July 6, 2009

ari yg mletihkan dan menyeronokkan..haha..glak lg..

arini..yakni ari isnin..bsamaan 6julai 2009..ade Q Quest Chelen..hmm..game cam xplorace ade 10 checkpoint kena blari n complete kan tugasan..kena plak bwk telur mentah tuh..nsb baik x pecah..sori r pd pegawai B aku yg ade dlm team ni..aku kena push gak ko blari..hehe..bkn dera tau...semangat kesukanan name nye..team aku sumer nye pompuan..girls power..yesss..grup aku yg ke-3 abihkan game..tp mng blom tentu lg..harap2 sumer task n soalan yg dijawab btol.. task yg aku plg suke n menyampah..main game..cr jln kuar utk keta game tuh...marah gak aku sbb amik ms yg lm nk solve kan nye..team yg lain..siap maki hamun dpn pc...haha..kire ok lg aku kan..tahan nafsu marah..bdebar2 gak aku nk tg result ni..wiken lps adalah wiken yg mboringkn..dok umah je..isk...caner aku bole lupe ahad tuh ade kduri kawin senior aku..sori pd senior kak ej n abg senyum...smoga berbahagia korg smp bl2..

1 comment: