Tuesday, July 14, 2009

"die" datang lagii..

jumaat (10/7) mlm grak ke penang..bas kol 11.00mlm..smp dlm 4.00pg..lewat skit smp sbb jln jammed lps tol jelapang..smp umah wawa dh kol 5..7.00 pg nnt kena ade kt opis wawa..dpt r aku tido wpon sekejap..bgrak ke "lost world of tambun" kt ipoh,perak..hmm..aku follow wawa nye company family day..hehe..xde game..hanya xtvt mandi-manda je..pusing2 keliling naik beskal double seat nye..ape ke nm nye..lupe plak..kol 4 grak blk penang smula..blk Kl mlm tuh gak..bas kol 12mlm..esok pg ade "olimpic day run"..ms naik bas..seat aku ade org amik plak..x nak gado2..aku blasah je dok seat yg ksg..kena paksa tido gak dlm bas..esok pg (12/7) nk lari..ntah caner tiba2 kaki aku sakit amat sgt..dh nk smp Kl ms tuh..try grak kaki slow2..adoihh..sakit nye..dh msk Kl..xcited aku nk lari pg tuh btukar jd hambar sbb kaki sakit..nampak plak ade polis n organizer yg dh standby kt tepi2 jln utk larian nnt..ngan petunjuk arah larian tuh..aku bg pandangan yg hampa kt scene yg tgh tgk ms tuh..yee..nampak nye..aku kena lupe kan larian pg tuh..kaki masih lg sakit..ahad tuh..aku x ke mn2..hulur kaki kt mak..cam biase.."mak,tlg urut..nnt org bg upah.."hehe..

**smoga cpt sembuh kakiku..aminnn..

No comments:

Post a Comment