Monday, July 20, 2009

kuantan tc 10km run..

jumaat..mlm x bape lewat sgt..tp aku dh blengkor tido sedap plok bantal..tp mamai2 tjaga gak ade call msk..sape ni..no x dkenali..hmmm..tido je r..aku x jwb call tuh..esok pg (sabtu)..bgn awal..siapkn diri n packing beg..aku nk ke mn ni..?nk bwk diri..?nk lari...?ye...nk bwk diri ke kuantan sbb nk lari 10km kt tc (teluk cempedak)..hehe..lps bsalam tgn mak aku..trus blah cpt2 ke pudu..ty dl tiket ke kuantan yg ade dlm ms tdekat ni.."plg awal 4.30ptg"..elok aku nk blah dr kaunter tuh.."ade 1 ksg 12.30"..jap ade jap xde..main2 plak kan..harga tiket RM22.."sori xde duit kechik"..tuh r ayat aku kebiasaannye kalo btol2 xde duit kechik..bg RM50..dibaling nye duit baki skali ngan tiket..wohooo...aku terase darah dh naik smp muke..x gn punye budak..nk kena backhand ngan aku ni..toleh blakang..barisan dh pjg..org lain nk bl tiket gak..xpe..aku lpskan ko kali ni..nnt 1 ogos harga tiket naik lg..siap r korg2 yg jual tiket bas nnt..kalo servis cam x memuaskn ati aku..sedia r aku akan maki hamun kt kaunter tuh nnt...hmm..ade dlm 2 jam gak aku nk tg naik bas..pusing keliling pudu cr sandal nk ganti..letih jln2 x jumpe yg best..cr bangku ksg dok dgr mp3 kesygan aku..tepat 12.30 bas bgrak..sblah aku org bangla..bas singgah rehat kt temerloh..bangla tuh trn bas x naik2 plak..aku dh kt ngan drebas bas bangla sblah aku x naik lg..brg2 die ade plak kt seat tuh..elok plak mamat yg dok seat dpn kt "td sy dok kt blakang,[indah dok dpn sini plak"..drebar tuh ingat tuh lelaki yg sm dok sblah aku td..die pon jln je truskn p'jlnan ke kuantan..aku plak tkebil2 mate memandang seat ksg bangla yg sbnar nye x naik bas lg...nsb ko r bangla...pandai2 bwk diri..brg2 ko..aku x usik,wpon dlm beg tuh ade brg bharga..smp kuantan,jumpe krol n d geng amik bj kt hotel vistana..lps tuh grak g mkn2..pusing2 jap 1 kuantan cr stokin n sandal..aku suke sliper asadi..mml tido umah k.zt..angah pon same gak tido situ..esok pg..aku n angah blari..k.zt jd supporter..esok pgnye (ahad)..seawal 5 pg...aku dh bgn..dpt msg dr lenny..then msg miow..tuh r kebiasaan nye kwn2 yg sm2 blari..awal2 pg akan wish or set up utk g game sm2..lenny n miow x join race kt kuantan ni..dorg join larian siemens kt KL..dgr citer meriah gak..hmm..mule2..lari seiring ngan angah..isk..angah ni..lari suke bgesel2 r..aku rs nk tjatuh plak lari sblah angah..larian kali ni..aku x bukak langkah beso..sbb hehe..al-maklum le "ari wanita"..agak x selesa aku blari..heavy flow..sambil blari tgk keliling..tuh r kebiasaannye..lari x smp 4km..sakit yg dl dtg menyape kaki aku..isk..ade r dlm 3-4 kali berenti jap kasi kaki relax jap..hasil nye..aku abihkan larian tuh dlm ms 1j 15min..placing no 22..angah nyusul kendian lbh krg 15 min camtuh kot blakang aku..placing no 35..not bad for first-timer..aku dl pon cam tuh gak..10 game lari,br ok skit rekod..thanx pd k.zt..as a supporter n photographer..u'd captured such a great pics...

No comments:

Post a Comment