Monday, July 20, 2009

mereka yg hepiii..

d awal pg..sekitar awal kol 6..

bl dh trang skit..antu kuning DIGI ni pon kuar..
senamrobik sblom larian..poco2 lg best kot..haha

meet my frens y'all...
dr kiri : k.zt (d photographer/supporter),aku n angah..

set sdiri timing aku blari..dorg ni x rekod timing utk sumer pelari..
hanya top 10 je d rekod ms nye..ape2 ntah kan..

d ujong larian..kena lari atas pasir..arkghhh..aku x suke..

kembang kuncup idong bnafas..mintak nyawa..
dpt no 22..
kt water station aku x minum air..dh abih lari ni,2 botol setgh aku abihkn
skaligus..sambil tg angah smp..
b'gmb ngan jejaka chap ayam..
dr kiri : krol,aku,azhar n zaini..
medal finisher yg aku dpt..sbg DIGI user,aku bangga r kan..

...

ms lompat ni..x pk kaki sakit..njoy d pain..

stlah penat b'gmb..akhir nye angah smp gak..
penat sgt kot die lari smp senget bdn nye amik gmb..

b'gmb kenangan ngan chap ayam runners..
bdiri dr kiri : zaki,azhar,zaini,irina,jasni n krol..
mcangkung dr kiri : aku,ann n angah..
**2 yg pakai bj kuning bkn chap ayam runners..suke mnempek je..

yihaaa..lompat lg...

miow...ko nampak x bj aku pakai ni..
**power to push**
uhhhh...

lompat bgumbira lg...
*aku lupe ade group of laki blakang aku,jd nye..aku malu r..*
hehe..

3 comments:

  1. Kat mana2 race msti ada bro kerol... haha... nice one sister

    ReplyDelete
  2. hepy sakan nampak... ada apa2 ke ni mmmmm?

    ReplyDelete
  3. mak aii.. byknya mlompat ikin.. kitaorg kira adalah dlm 4-5 kali.. ehh.. x lak skt lutut masa lompat ye.. :)

    ReplyDelete