Tuesday, July 28, 2009

kekecohan yg blaku d court mpsj..

dak2 opis aku..dr kiri : fida,k.nani n k.faridah..

gmb sakan dl sblom main..

penyokong team aku sblom hubby masing2 mjemput blk..

aksi seorg bekas pemain netbol..aku main utk GD..

alin n ana b'usaha mendpt kan score,smtr k.zaida perhatikan dr luar "D"..

shake hand dl..akak GA purple ni mmg lincah main..x tkejar aku..
sharp-shooter gak die ni..

cam tiang plak menunggu bola..

aku rs cam nk tangkap ayam yg t'lps dr reban je..haha..

the worst player in d world..GD (Glojoh Deh)..

lwn ngan jabt kesihatan..

gaya jln cam "catwalk"..

team aku dr kiri : alin (GA),k.salina (simpanan),aku (GD),k.kinah (C),k.zaida (WA), n sarah (simpanan n tlg amik gmb ms main)..
diri blakang dr kiri : ana (GS),k.zurai (WD),k.faridah (GK) n k.atie (penyokong setia)

br lps game..muke x nampak letihkan..ceria je..tuh r awet muda..

4 comments:

  1. pihak lwn yg menang..kitorg mng gaya je..suke amik gmb..

    ReplyDelete
  2. gambar ke 8 penuh bergaya..ni mesti penah tangkap ayam KAN!..HAHA..

    ReplyDelete
  3. haha...kpd dodonut...dl penah sek pertanian kt teluk intan..ade r skit blaja skil kejar ayam..kena kejar ngan lembu pon penah..

    ReplyDelete