Monday, June 29, 2009

larian standard chartered yg hampeh,tp aku suke..hehe

kasut ni x sesuai lari 10km..lps 5km..ko dh rs tapak kaki dh jejak jln

aku dah en. labah-labah

ning baizura bt persembahan..ape lg aku dh lupe r..

ant kaki2 yg blari..
lenny..kenalan baru..first met,kl towerthon..kire ni kali ke-2 jumpe r..



bgn pg seawal kol 5.00..sunyi plak pg ni..mak ayah x smp lg dr perlis..bgn..siap2 utk ke dtran merdeka..larian 10km standard chatered 2009..game start 7.00pg...ramai gak org yg naik lrt awal pg ni..bole kt..80% or more than that,adalah peserta larian std chartered ni..5100 peserta yg msk kategori 10km..tepat kol 7.00pg,larian bmule dgn slow..dh ramai yg larikn..hmm...x ramai melayu yg msk..sorg2 dak melayu aku potong..nampak je yg btudung kt depan..aku kejar..larian kali ni..bt aku tsenyum...otometik tgh lari,aku lukiskn garisan senyuman d wajah d awal pg..nape ye..?mgkn penangan citer smlm aku tgk kot.."dance!subaru"..mgkn gak sbb pengaruh citer tuh..bole jd gak kan..korg tgk r sdiri citer nye caner..dh lari sejauh 5km..lyn secawan 100plus..lps tuh..sakit yg sblom ni dtg menyerang...aduhhh...aku dh sedap follow pace sorg minah salleh..ingat nk rentap ngan die kt garisan penamat..tpakse gak aku berenti tepi jln kasi reda dl rs sakit tuh..isk..ni yg x best ni..ramai plak yg potong aku...kejar blk...aiks..minah salleh td dh ilang r..lari lg..lari lg..lariiiii...opss....spiderman r...wohoo..teruja aku tgk..sama2 lari 10km...lari lg..dan lg blari..jumpe lg minah btudung kt dpn aku..yeah..ni r budak yg kalahkn aku ms larian gunung datok dl...haha...aku pintas ko...lari lg...."hai"..ghejan tegur dr blakang..alamak..aku kena berenti lg..kaki sakit lg..skit lg nk abih ni..tahan r skit..nampak je gerbang "FINISH"...dgn langkah yg besar aku blari potong peserta yg tmampu...nk cr gud placing utk diri sdiri..dan akhir nye...tcipta r rekod peribadi aku yg bagus utk stakat ni..1jam 16min..hehe..ni timing aku sdiri...official nye,ntah aku x tau..tg dpt sijil r..ade skit lega kaki aku lps dh di urut dek dak medic..thibur plak tgk ning baizura nyanyi lg..dgr plak lg2 yg mbuatkn kaki aku ringan nk mnari...rindu plak nk mnari cam dl2 ms zmn sek..hehe..

4 comments:

  1. congrates kin.. kaki sakit pun still blh buat PB.. hebat 2.. mgkn next time blh buat 1:10 pulak..

    ReplyDelete
  2. Haha... Good timing... Rasa kecik je bila bergaul ngan runner2 ni hoho... sgt hebat!!!!

    ReplyDelete
  3. tahniah beb....aku doakan rekod peribadi ko akan bertambah baik lagi lps ni

    ReplyDelete