Monday, May 25, 2009

"eh...sy x kate nk beli baju ni.."











pagi..ahad 24/5/09..caner ni ye...antar r gak msg ni.."john..aku smlm dh bt larian hampir 10km..rs nye arini aku x lari kot..lgpon..nk g jemput kwn aku yg dr johor kt pudu nnt.."msg sent...dan hasil nye dr blsan2 msg ant aku n john...kol 5 kt klcc park..huhu...aku lari lg arini..hmm...bole thn gak track klcc park ni..1 round ade r dlm 1.2-1.3 km...aku bt dlm 4 round..half run half walk..ehh..sarah raisudin pon joging gak ke..uu..bagus r..jg stamina r tuh..john bt 5 round..wohoo...air pancut r...lepak dl chill kan bdn..ok..."mkn dl r ek john sblom blk.."smp foodcourt..aku x abih mkn bubur mcD..air aku bantai smp 2 cups..selera plak aku tgk john mkn mihun sup..erkk..kaki aku diserang rs sakit..isk..lps mkn..g cr knee guard utk lutut aku ni..sumer kedai sukan msk..x jumpe plak yg aku kenan..msk kedai adidas..lawa plak bj ni..tinggal size kechik je..?"ni bj utk budak2...nnt sy crkan size yg besar skit utk awak pakai"erk...muke aku rs btukar jd kaler purple je..salesgirl tuh bg aku 2 helai bj blainan size..erk..serius nye lynan die..aku tgk bj tuh...eh..aku x kt nk bl pon bj ni..tgk2 camtuh je..tp die dh lyn baik camni..isk..malu gak aku kalo pulangkn bj tuh x bl skali..dgn senyuman aku pulangkn bj tuh kt salesgirl td...sepantas kilat barcode bj tuh di scan..dan dimskkan ke dlm paperbag adidas.."ok..rm89.90"...arkghhhh.....aku x kt nk bl bj tuh r...huhu...kuar gak r duit aku ptg tuh..hehe..xpe r..bl je r..kaler kuning striking...nape aku pilih bj kaler gini...?hmm..ntah r...kol 10 mlm..aku smp umah...pd john..thanx utk tips n advices yg ko bg utk larian..perkenalan diri aku dlm game larian long distance ni..byk kena blaja lg ni dlm sukan larian camni..

1 comment:

  1. wah nanti jangan lupa pakai ngan kasut baru keh keh keh...

    ReplyDelete