Monday, May 11, 2009

bot oh bot...




ti..tit..tit..tit..alarm bunyi sharp 7.00am..ari ke-4 d tioman..nk blk dh ni...ingat nk lyn mandi laut jap..tp nampak nye cam x sempat..oh yaa....kitorg tido selesa mlm td...thanx pd bos bro nasir...sewa tapak khemah...dpt plak tido chalet mlm tuh..rezeki di mn2..alhamdulillah..sblom mandi..kemas khemah kt luar...pack brg sumer..lps serahkn kunci chalet..bgrak ke jeti...sblom tuh..pekena dl roti telur tioman..yeahhh...bole thn..bot 10.30pg...hmm..gerai burger mcik ni x bukak lg r..sedap gak kalo lyn burger smtr tg bot smp..jumpe lg mamat2 tioman ni..kt2 t'akhir r bg ke dorg sblom pulang kl kan..miow ngan baik ati bg souvenir pd sorg bro ni..bro jabt laut..ek'eh...jojo pon ade skali r..naik bot 10.30pg gak...tp separate bot..jojo bot bluewater 9..aku n miow bot gemilang..."kini gemilang itu semakin pasti ku genggam..."..haha..lewat kitorg naik bot..ade dlm kol 11 r...bot grak 11.30 camtuh r..pd korg yg g/blk tioman naik bas kt mersing...aku sarankn..jgn bl tiket bas g/blk skali...bot x nentu wpon korg dh set ms baik punye...kwn aku dh t'lps bas gara2 bot delay...ade plak tuh yg x bole naik bot sbb dh penuh...isk2..ye r kan...laut pon x nentu gak kan ombak,ribut gelora sumer...smp mersing...nampak kfc..xpe..cr tiket bas dl..ah'hah...ngam2 sui...smp terminal bas 1.30pm..bas ke kl pon 1.30pm..bagus2...trus naik bas...isk..prut aku lapar r...bas sejuk...bas ikut felda nitar..kg kwn aku tuh..smp area yong peng..krukk..krukkk...erk..prut aku..aku t'ingat sate ikan yg anis ttinggal smlm...em....mende yg aku rs x sedap..kalo dlm keadaan darurat camni sumer nye sedap kan...smp terminal bas kluang..dgn muke x malu..aku mintak tlg mioe amik kan bungkusan yg ade sate ikan tuh..hehe...nsb baik miow dh kt anis korbankn sate ikan tuh utk kitorg..ade gak himah nye anis ttinggal sate ikan tuh..aku pon pulun r sate ikan tuh..msk highway..bas ni x reti2 nk berenti rehat ke...smp melaka kot..bas berenti..aku bl pau ayam..karipap 2 n air soya..hmm..sumer nye sedap kalo dh lapar kan..hehe..smp kl lbh krg kol 7.00pm..lyn mcD jap..alamak..prut dh full r...jwb nye x abih r aku mkn mcD tuh..sblom blk umah..bl dl bj br utk anak2 buah aku..kakak n adik.."syg mak ekin"..muahh..dh smp umah...kroohh....krohhh....(aku tido x bdengkor tau)..haha..

No comments:

Post a Comment