Monday, May 25, 2009

katak memanggil ujan...

msg YM dr ghejan: sabtu ni free x..?kalo free..jom trening kt lake garden?..mmm..trening..?kena lari lg..?isk...daya lg ke kaki aku ni yg masih mbengkak...?x trening kang..stamina n fitness xde..aku ni dh r lembik..mg dpn dh nak mhadapi "jb city eco-challenge 2009"..mmm..asal nye aku mnolak nk ikut ghejan trening..tp mlm sabtu tuh..aku msg nk plak ikut...isk..ngada2 btol r aku ni..haha..jap nak jap x nak..tp tuh r aku..suke bt keputusan btukar2...in case kalo aku dlm keadaan x yakin je tau..ari sabtu pon tiba..kol 4 ptg aku bsiap utk follow ghejan...ehh..bunyi guruh r...tap..tap...dr bunyi pelan2..dh makin kuat plak bunyi ujan mnimpa atap umah aku...ade ke org bt trening larian dlm ujan camni..?ringtone msg "step up"..sms dr ghejan.."5 min lg aku smp.."dh kol 6 lbh...aku kena siap cpt ni...nampak nye..bkn aku ngan ghejan je dlm keta tuh..lps amik aku..g plak kg m'sia amik kwn ghejan yg lain plak..sepjg perjlnan ke lake garden (tmn tasik perdana)..aku senyap je..ghejan n kwn nye je yg b'ckp dlm keta..hehe..aku x paham dorg ckp...ujan masih x berenti lg..aku x bwk suar xtra..bj je ade aku bwk xtra..kalo aku lari gak dlm ujan ni.kuyup r aku..x kan bj je yg btukar..yg lain2 kena gak btukar kalo dh kuyup kan..isk..caner ni..nk lari ke x...hmm...8.46 mlm br bmule game..ujan dh kebah skit.."anda dikehendaki mbuat larian sebanyak 13 pusingan" (translation ke dlm bhs melayu dr english)..APEEEEE!!!!!!..13 ROUND ko nk aku blari....?ekkk....1 round 2.3km...kalo 13 round...29.9km..oi...ghejan kt trening..ape mende nye trening trus2 je lari 13 round ni..ooo....rupe2 nye..ghejan ajak aku lari ngan dorg2 yg msk larian mlm tuh..yg lari 13 round tuh sumer nye dh daftarkn diri sbg peserta..maknenye aku ni..pelari haram rrr...oh nooo...aku x larat nk abihkn 13 round..aku bt 4 round je..wahhh..mnakjubkan r...mlm tuh aku lari hampir 10km..x smp 1 jam pon blari...aikkk....beza sungguh timing nye banding ngan lari waktu siang...hehe..pengalaman pertama blari waktu mlm..thanx krol bg ubat sapu sloan tuh..bengkak lg kaki aku ni..

No comments:

Post a Comment