Friday, June 12, 2009

sesudah tuh..

byk btol papan iklan lori sewa ni..jenuh aku mcabut nye..
dh penuh pajero..buang r banting2 haram ni..

bank lelong umah..bkn lelong aku..


"besok operasi banting haram"..isk..onn ni..aku kena g plak ops ni..aku sorg pompuan plak tuh nk g ikut dorg ops..follow je r..arahan dh dikuarkn..pekeje serba bole aku ni..hehe..simple je aku dtg keje arini..t-shirt lengan pendek..suar slack coklat..nk pakai kasuit ke x nak..hmm..pakai sandal coklat ni je r..sandal yg biase kwn2 aku tgk tuh..hehe..smp opis..trn ke kantin bl mknn..naik atas..aiks..bc yasin ke arini..ok...siap2 kn diri bc yasin..sesudah tuh...mknn free..?nape aku x tau..xpe...rezeki murah..sesudah prut diisi..kuar g ops banting haram...banting2 yg mengotorkn pemandangan kws mpsj ni..dkt tghari br selesai ops..g cuci pajero dl...ehek2..enjin x nak idop plak..dasat btol penangan org yg cuci pajero ni..tolak r pajero tuh utk idopkn enjin..sesudah tuh..b'jln r plak kitorg g puchong...ayam hutan..?mak aih..dorg ni kduri ayam hutan..smlm g mburu ayam hutan..dorg ni x ajak aku..dgr dorg bciter kejar ayam hutan,aku dh teruja dgr...sesudah tuh..g plak summit usj..tgk wyg..hehe...ms aku tulis entry ni,aku br msk opis r...arini aku x lekat dlm opis..sian pc kesygan aku ni..jap lg dh nak blk..ok..sekian dl post kali ni...bsiap sedia grak ke hutan belum mlm ni...konvoi ramai2..aku sukeeee..haha...

1 comment: