Monday, September 6, 2010

shopin raya

wiken aku yg lps kali ni xtvt nye shopin..dh nk raya ni,ape lg..tuh je r kn xtvt nye..sabtu bl brg2 keperluan utk mak aku nk bt gubahan balang kuih raya nye..mak aku mmg tgn seni..bakat nye jatuh pd akak aku yg dh kawin tuh..aku ni plak,ntah r..bakat trendam tgelam trus..x sempat nk xplore..ptg sabtu tuh adik aku tipah,yg blaja d uitm arau perlis blk..adik aku yg sorg blaja kt upm dh blk pd jumaat nye..mmg aku tg dorg2 ni blk utk shopin bj dorg..ahad plan nye nk bwk adik2 aku g bl bj dorg..tgk muka penat letih bpose..isk2,cam upin n ipin plak pesen dorg ni bpose..muke selengeee je..sudah nye,lps bbuka bwk adik aku shopin..mak aih..ingatkn lps bbuka krg org..isk2..tp ye r kn..dh ujong2 waktu nk raya ni,mmg ramai yg suke bt psiapan last min..harga jatuh..bak kt pjual "lelong2"..sape x nk kn..harga dh jatuh dr mula2 pose arituh..mmg patut r ramai org suke bt psiapan last min...tinggal ade saiz n pilihan je r kena x kena ngan bdn..haaa...bl adik2 aku dh pulang ni,aku sronok skit bbuka..wpon riuh...tp tuh r kuarga aku..bkump ramai2..caner nnt mak ayah aku kn bl anak2 die sumer dh kawin..mesti dorg sunyi..nsb gak mak ayah aku dok KL..idok le jauh aku nk bpisah ngan dorg..(kalo jodohnye pon d KL gak)..hehe..SELAMAT HARI RAYA SUMER...maaf zahir batin..

sori pd kwn2 aku d kuantan..thn ni kt x dpt bbuka n bsahur bsame sbb kebizian yg mlanda..

No comments:

Post a Comment