Thursday, September 30, 2010

raya 2010..

yg d bwh ni sumer,ahli kuarga aku..mm..x sumer yg ade..time ni,kitorg d umah opah aku kt gombak..see,kan aku dh kt,aku xde kg...
ni akak aku,odah..n anak ke-3 nye,najwa..aku panggil die,naome'..yg tuh,opah aku le..

anak buah aku yg pertama,suka mlaram..sm cam aku dl gak r,kechik2 suke mekap2..dh bsr ni,hmmm..

mak n ayah aku,caner aku bola snap gmb ni..gaya cam tgh gado je kn..hehe..

adik2 aku yg masih lg blaja,tipah,im n ajib..

ni kuarga akak aku,d greeny family..

ape persamaan aku n adik2 aku,kitorg suke bsaing dlm game..gila game kitorg ni..

gaya budak dh bt salah..

konon2 kacak r..pinjam spek aku gak..

alaa..nape naome' nangih time aku dh sweet abih amik gmb ni..

on d way g umah opah aku..

auwwww-chaqq--ahhhh...

kitorg g umah opah naik 2 keta..yg ni keta abg aku..

korg x penah tgk akak aku yg-2 kn..ni r die..siti aishah,but we all call her,ili..

tipah,adik aku yg blaja d uitm arau..

No comments:

Post a Comment