Tuesday, December 22, 2009

susu masam n keliwon..

cuti umum Muharram..bmule mlm jumaat (khamis) tren 8mlm..meetin point d KL sentral..line up 4 org..aku,kzt,angah n ma..mnuju butterworth..smp kol 5pg..x bole thn dok situ lelama..aku ngantok n bdn penat,wawa on d spot dtg mjemput kitorg kt stesen ketapi..sori wawa..sbnar nye aku x nk ganggu waktu tido ko..ko x tau wawa betapa aku shakin dlm ketapi gara2 sejuk yg tetiba dtg menyerang..kzt n angah siap glak kn aku..utk program jumaat,kitorg jejln dl kt butterworth,tgk wyg citer avatar..mkn..jln lg..mkn...mn..mkn..n mkn....mm..aku rs,mgkn ni first time kot kwn2 aku dpt tgk aku mkn beriya2..perghhh..sabtu,g pulau..grak awal pg bsame family wawa pekena ns kandar..naik keta asing2..family wawa dh slmt smp..kitorg smp lewat skit.wawa "bwk jln2 kt kebun pisang nye"..haha..lps tuh g bkt bendera..kol 10pg rs nye..beratur bl tiket..whatt?!?!?!..tiket kol 1tghari...isk2..ape nk bt ni..naik bas awam jln2 kt bdr penang..tepat kol 1 naik keta kabel..

susu - yups..di sini aku jumpe 2 bekas susu dlm keta kabel on d way blk..1 d letak atas riba sorg laki..1 lg dlm pelukan sorg laki yg lain..mm..1 susu 1 tuan nye r..haha..x kan nk kongsi2 kan..haha..susu jenis ape aku x tau r..kwn aku kt susu masam..haha..eh..ape aku citer ni..hanya mrk yg bcuti ngan aku je yg tau kesah susu ni..**jahat mata aku ni..lps bpisah ngan susu,kitorg g pesta penang plak..mm..aku rs thn lps nye pesta lg hap-pening kot..

keliwon - ahad,plan asal nk main boling..tp atas kesulitan pihak penaja,tukar plan tgk wyg lg..citer bodyguard n assassins..citer cina..kesah org dl2 nk pjuangkn bumi tumpah darah dorg..tajuk yg kreatif utk citer cam ni..cam negara kt plak..tajuk nye je dh citerkn jln citer n kesah citer tsebut..blk tren kol 11mlm..ade setgh jam lg sblom tren btolak..kitorg sumer g toilet..wawa tlg jg beg2 jap..lps byr 30sen..aku trus msk toilet..sepantas kilat aku msk toilet..aku nampak "mambang brambut pjg x pakai bj"..x nampak muka nye sbb die mblakangi aku..aku takut trus lari kuar ala2 tom n jerry..sblom msk toilet tuh,kwn2 dh panggil nm aku nk bgtau r kot jgn msk toilet tuh..tp aku mmg x dgr panggilan dorg..akibat nye..percuma dpt tgk mambang 50% x pakai bj..kalo nampak mambang 100% x pakai bj..aku x kuar toilet tuh..pengsan gamak nye..hehe..free2 kena glak ngan kwn2..sengal btol aku..

3 comments:

  1. hua2...objek yg dgunakn utk citer ni bunyi nye cam khurafat..tp ade citer dsebalik nye..x dciterkan secara direct..simbolik2..

    ReplyDelete