Tuesday, December 15, 2009

sleepwalker..(kwn aku dh sound x update blog)

agenda sleepwalker ni mrujuk pd 1 event international b'jln kaki selama 12jam (12hb - 13hb dis)..bmula 8mlm sabtu n b'akhir pd 8pg ahad esok nye..x tido ke..?pd waktu siang sabtu tuh,aku tlg maklong aku niaga kt chokit..kedai mkn..kuar dr pg smp ptg aku d kedai..mintak izin maklong aku utk blk awal dlm kol 4.30ptg..meeting point kol 5.00 - 5.30 ptg d penara..grak same ngan fiza n miow..smp putrajaya,pacak khemah n mkn ns grg spesel yg d msk khas oleh mcik aku..1/2jam pertama bole lg jln2 mkn angin sambil mkn M&M..lps 1 jam..ok lg...lps 2 jam,dh jln sejauh 21km..ingat nk rehat kaki yg rs cam dh lari alignment nye..tp tamb lg 4km sblom rehat..setiap 2jam dsediakn mknn bmule dr kol 10mlm..setiap 2jaam gak akan d update distance setiap pserta..hmm...trek yg awal nye dpenuhi org ramai dh mule lengang..tido time r..aku x tau bape kali aku menguap sambil jln..ms rehat try gak tido..tp x bole..lps setgh jam baring rehat ngan kaki ke atas,aku dh x bole diri n jln ngan btol..ms tuh dh kol 5pg..tp dorg2 yg mmg dnobatkn sbg pmenang,x tido n x brenti lsung dlm tempoh 12jam tuh..lps 10jam b'jln,aku dh bt 39km..aku 1/2jam nk abih,brenti lg utk kasi kaki lega..rs x bole nk jln dh..cam nk seret je..agak2 dlm 10min nk abih,jln slow2 ke garisan pnamat..total jarak aku jln dlm tempoh 12jam ni,ntah r..dorg x umumkn plak..hmm..x nak dh aku msk acara ni kot..bt letih kaki..sakit kaki..tp lyn gak event ni..hehe..kerja gila..waktu mlm org tido,tp aku join event jln ni..mau nye x aku letak title "sleepwalker"..hehe..smp umah,try tido..tp cuaca agak panas..paksa gak tido..dpt 2jam tido..lps tuh bdn aku dh x sedap..lbh krg nk demam rs nye..konon nye ptg ahad tuh nk kuar tgk cier "santau",tp jln pon dh x btol "kengkang"..leburkn je r lepak umah rehatkn bdn..rendam kaki ngan air panas yg dcampur garam..perghhh..

**mental kena kuat..rs nye x bole..tp kalo mental kuat,bukit yg tg pon bole jd rata..hehe

2 comments:

  1. ok la dr aku yg jalan ngam2 je....pastu tido 4 jam hahaha....yg penting kaki tak sakit, tp happy :D

    ReplyDelete
  2. kalo aku tau sakit nye caner,x hingin aku jln b-iya2..aduhhh..

    ReplyDelete