Monday, December 7, 2009

"ns minyak marathon" x mjadi..




mmm..stlah dtimbang tara..wiken ni aku dpt byk jemputan kawin kwn2 sek n blaja..**ptg jumaat.."nnt aku msg ko ape2"..**pg sabtu.."xde budak nk g"..gitu r msg dr kwn aku yg bname tam..bkn tam spider..org nye niaga kedai mkn d bdr tun razak..makin ramai kawin,makin menyepi kt sumer.."keep in touch"..??x bole pakai..sori kwn2 yg kduri nye blainan negeri..4 kduri x dpt dtg sabtu tuh..**mlepas nk mkn ns minyak..xtvt arituh..kuar ngan sorg junior aku ms blaja kt kuantan dl..**ohhh..lecturer aku dh bbunyi bl nk dtg kuantan..nm junior tuh,yana..org nye tg lampai..lbh tg dr aku dlm 1-2cm kot..**isk2..aku x suke ade yg blh tg dr aku..jeles..br je dpt contact ngan die ni seminggu yg lps..komen die.."hampir 100% dh berubah"..???ye ke..plg aku x thn komen nye.."gaya kata cam skit manja"...?!?!?!?!..haha...thn glak dlm ati..**sori yana..hehe..xtvt bsame kitorg sabtu tuh..tgk twilight saga new moon,komen..hindustan versi omputih..**aku x lyn citer camni..lps tgk wyg..shopin skit..**thanx yana sbb bl skali,dpt harga discount..lps tuh g jln tar..**sian yana ikut aku jln,mule2 pakai kasut pompuan,sudah nye bl slipar..x thn kaki..tiba2 terase nk g jom heboh kt bkt jalil..first time g jom heboh..ingat nk blk umah lps tuh..tp teman kan jap yana buang ms kt luar..dkt kol 10mlm br grak blk..esok nye ahad..bsiap plak utk kduri kt gemas..m'ikuti rombongan famili kwn aku yg bname asma (kwn sek ren)..sori fiey (kwn blaja d kuantan) aku x g kduri ko..
-pd kwn2 yg aku x hadir d majlis korg,sori sgt2..tp korg tau kan aku akan dtg nye kalo xde ape2 hal..tahniah utk korg yg dh brumahtangga..smoga kekal bahagia dunia n akhirat..**jgn ty aku nye turn bl lg..

No comments:

Post a Comment