Tuesday, September 29, 2009

nong kono kuei..nong kene kuei..

mm..dh lm brehat pjg..bg yg aktif bsukan,bdn akan rs berat utk mulekan blk trenin..bg yg dh bkeje,akan rs mls nk g keje..hehe..dh bbrp kali aku lari slow2 utk dpt blk stamina..hmm..hampeh..org yg bdn kechik lg kuat dr aku..tp ade gak yg kt,yg bdn besar ni tulang berat..hehe..no hal r ek aku lari x kuat..br2 ni tgk citer "a perfect getaway" bsame 2 org kwn yg lain..tgk wyg mlm..mnarik gak citernye..ape yg aku bole kt kan d sini..jgn mnilai seseorg tanpa kenali mrk dl..kalo nampak org tuh selebet,selekeh,kasar,x bmakne org tuh jahat...kalo nk dbandingkn ngan org yg nampak bersih,muke baik..tp sbnar nye..sbalik nye..manusia pakai topeng..lg jahat manusia yg bpura2 baik ni..bahaya..mm..penuhi idop ngan ilmu..

**seorg budak kechik dtg pd aku.."akak blaja pandai2 tau nnt dh besar bole keje dpt duit byk2.."

blaja pandai2,nnt dpt keje bagus,gaji pon besar...mmm..gitu r kebykan org akan kt camtuh...tp caner plak org yg dl nye ms zmn sek blaja x bape pandai,slalu corot dlm klas lbh mjadi dr org yg pandai,yg slalu dpt no 1 dlm klas nye..yg tcorot dlm klas idop nye skang senang..yg pandai dlm klas idop nye biase je.."Allah x akan mengubah nsb hambanye shingga org tuh sdiri yg mengubah nye"..haa..sbnar nye kt bole ubah diri kt ni..kalo dl tcorot dlm klas,x bmakne dh besar pjg ni kt tcorot gak..kena pandai tentukn hala tujuan idop kt..matlamat tuh yg bt kan kt dpt ape yg kt nak..usaha..ape matlamat aku ye..?jatuh bgn kt,atas keputusan yg kt bt gak..mmm..
all d best utk kwn2 aku sumer..

No comments:

Post a Comment