Tuesday, July 13, 2010

br ade feel..

sekian lm x update blog...mcm2 citer ade..mcm2 hal tjadi..tp aku mls nk tulis..sbb...FEEL tarak...isk..mgkn xtvt yg aku bt sepjg ni krg mnarik...atau krg mnarik bhn utk aku bkongsi citer kt blog ni..atau semmg nye x yah aku bkongsi...setiap org ade privasikn...x perlu tau sumer hal..mm..lps event boling ant jabt,aku ade game badminton ant jabt..thn lps jabt aku juara,tp rezeki thn ni,jatuh ke tgn jabt lain...esok nye se ari lps badminton,futsal plak..rm3000 mjadi rebutan..wow...mate aku dh nampak $$$$ je...hmm..jabt yg bjaya rebut hadian tunai rm3000 jatuh ke jabt yg aku kalahkn ms 1st game..adusss...hampa nye aku..mm..pengajaran bsr dr game futsal ni..1st,team yg jd juara futsal ni,x patah semangat wpon team aku dh kalahkn team dorg..dorg main btol2 secara bkumpulan wpon pd purata nye dr pandangan kitorg team2 drjabt lain ni mandang dorg sbg team ayam2 je..yakni,bole mkn r...isk2...Allah Maha Besar kn...kuat mn pon kt,kalo dh dtentukn dtakdirkn kt kalah kt jatuh,kt tetap x ke mn...dl lg Allah dh tunjuk kn jgn pandang kechik pd kuasa yg kechik...brg Ababil yg kalahkn tentera gajah..isk2..masih lg aku lupa akan pengajaran Allah...lps game aku blk umah trus bkurung dlm blk,mratap kekalahan yg btubi2 dtg..mm..tp jgn kechik ati or merana ape yg dh tjadi..always think positively...ape yg tjadi ade hikmah nye..

No comments:

Post a Comment