Tuesday, June 22, 2010

i need a booster,maybe...




mm..sambil dtemani "uprising" yg d mainkn kt youtube..

sori pd nani ( X-semaian)..aku x dpt dtg ke majlis pkahwinan ko yg blsung pd 12jun lps..esok nye 13 jun aku blari2 anak sejauh 10km dlm SJ10K..ms yg d amik..mm..x smp 1j 15min..aku x pakai jam larian kali ni..isk2..rugi2..jumpe kwn2 lari yg dh lm x jumpe..hepi tgk dorg sumer..maklum r,thn ni aku mmg dh krg sgt join xtvt blari..trening pon tarak..bahana nye lps larian ni,sakit 1/2 bdn aku..dkt seminggu br ok blk..br 10km aku lari..blom lg half or full marathon..kalo xde trening,agak nye keras aku atas katil double decker dlm blk aku..utk ari2 biase mg berikut nye..selang seli aku tido umah kwn,umah aku,umah kwn..umah aku blk..umah kwn lg skali,umah aku blk smula..aduhhh..penat nye aku mg ni..ulang alik ke melaka jd penyokong selangor utk game SUKMA 2010 ni..wiken lps wikdei nye,19 jun,aku ade boling plak..wakil pd jabt aku..ade r trn trenin skali je..smp ari lwn nye,tido mlm tuh dkt kol 3 pg,br blk dr melaka..bgn pg trus g pusat boling kt d summit USJ..agak lewat smp..bola yg biase aku pakai tuh,dh xde...alamakkkk...ilang tempo aku..1st frame lsung x jadi..sudah nye,aku main2 je r..bkn aku je...team-mate aku pon sm...main2...xde aiming utk menang pon..sbb kitorg bkn bintang menyinar dlm sukan boling ni..kitorg menyinar dlm sukan carrom ke,netbol ke,badminton ke..lg kitorg ni bintang besar dlm karaoke..yeehaa..tu r xtvt yg kitorg bt lps abih lwn boling..3jam utk rm40..aku dok situ smp x tau nk nyanyi lagu ape dh...mm..
mn ilang feel aku utk naik msk utan lyn gng n blari ye...i need a booster..

No comments:

Post a Comment