Tuesday, March 23, 2010

KL towerthon n pesta buku

ms tgh tg tren blk dr larian,aku nampak tokoh t'knal a.samad said..hehe..gmb x bape clear..mgkn die nk g pesta buku kt pwtc tuh..

mm..game ari ahad 21 mac..sabtu aku ke wisma OCM amik bj..tgh jln,jumpe zana..dh lm x jumpe die lps race trailblazer kt genting thn lps..lps amik bj n no larian,aku trus ke pasar mlm jln tar..gerai brader yg jual novel x bukak r plak..mm..sblom blk umah,bl buah tgn utk anak2 buah aku,spender dora n otomen aku bl kan..haha..tiba ari game,ahad..naik lrt..gembira nye aku dpt jumpe kwn2 blari yg dh lm x jumpe..kategori aku aku mule 8.50pg camtuh r..xde trenin ape pon..aku main blasah je lari naik bukit dlm 1km gitu..then naik tangga..kebiasaan aku,prut ksg sblom game..br tgkt bape,x thn prut memulas..mlekap bdn kt dinding x nak kasi tumbang..haha..dh ok skit,truskn langkah panjat anak2 tangga bribu tuh..setiap level aku brenti nk curi udara bnafas..abih je game,triam 1 kejutan..erkkk...xpe..nk bt caner..aku mmg dh lm x blari..mmg patut ni yg aku dpt hasil nye..abih game,jumpe kwn2 sumer dl sblom blk umah..lps zuhur,bsiap g pesta buku plak kt pwtc..skali aku rembat 3 novel..byk lg novel yg aku rs cambest je..tp nnt2 r dl bl..

No comments:

Post a Comment