Tuesday, March 23, 2010

cuti skola musim kawin..

adik aku,amzah bsama nephew,aiman arshad..

ayah aku n cucu bongsu nye..siti najwa

anak buah aku yg sulung,siti nadhirah..

siti najwa aka na'o'mei bsama mama nye ..

akak aku..siti raudhah

adik bongsu aku,najib..aiman ni pantang b'jln,dlm keta mesti nk tido je..

aku x suke bmekap..natural beauty r kan..hehe..sempoi je g kduri org..

akak aku,siti aisyah..
**gmb mak aku xde sbb die sibuk dlm umah pengantin..**

tiba je minggu cuti sekolah..musim kawin pon tiba..dlm 1 ari,brumah2 bt kduri..makin krg kwn aku bstatus "single"..congrats utk korg sumer yg dh slmt mlangkah ke "alam dunia b-2"..moga bahgia hingga tiada titik noktah..moga dpt mlahirkn zuriat yg memanjang kn generasi baka korg..hehe..mintak maaf pd kwn2 yg aku x sempat singgah kduri korg..ate,teman idok le nyempat nk nunjuk muke kt sumer tpt..hehe..

No comments:

Post a Comment