Friday, July 29, 2011

kaca VS permata



mm..mg lps 24hb julai 2011..ade pesta kt pantai cherating..ade sukaneka,bola jaring n bola pantai..kalo ade bola tampar,lg meriah rs nye...asal nye jd urusetia utk bola pantai..**auwww,cuci mata u**..alih2 sbb x ckp player utk 1 team bola jaring ni,kena r main gak..mm..aku main defence..1st game,main GK..sian aku tgk si Azie udah gaya nk tarik selimut je x daya nk jd GD..game2 berikut nye,aku btukar jd GD..sbnar nye,udah lm beno aku x main netbol ni..kira aci main redah je r ni..tlg member ckp kn player..ade 1 team pihak lwn,mak aihhh...aku x rela nk lwn..rs nye.ckp skali je r..hampir bt aku ilang sabar ngan GA dia ni..ms 1st match,dia dh main kasar ngan aku..aku biarkn je..sabar2..tpt org ni..kena jg tingkah laku..bl smp final,jumpa lg team yg aku rela nk jumpa ni..sah2 aku kena lg ngan GA ni..mmg btol pon,kt nye kt aku, "main cam gampang"..isk2..org desa b'kt2 gitu..x tunjuk kn cth yg elok pd aku yg org bandar ni..dpendek kn citer,team aku si KACA telah MENANG ngan team PERMATA konon nye..






GA :



b'bdn kechik..muka nye ok r..nice to see nice to hold r..haha..



gaya main nye,kasar beb..cam superstar lagak nye..tiap kali aku dpt bola,dia akan tepuk tgn aku spy aku t'lps bola yg dh pegang..



main tolak2 bl aku blockin dia..mulut nye,mmg korg x jangka kot jenis mulut bole bwk gado..



ni kira aku kutuk dia ke..?haha..gasak r...aku geram ngan dia..kalo SOD BA RO x tg..mgkn tcetus jua pgadohan atas pantai tuh..x nk aku main kuch2 hota hei ngan dia atas pantai..



ape2 pon,aku puas team aku mng..Allah kn Maha Adil..setiap ape yg kt lakukn,pasti dpt blsan..hepi gak bl mng tuh..haha..maaf ya sy x bminat apatah lg bniat utk main gado..

1 comment:

  1. xpe...GD @ GK, ko pnye stail ms main mmg tbaik lahh!!!

    ReplyDelete