Thursday, October 28, 2010

angsi bsama kwn2 mpsj

sejak pc xde,agak payah skit aku nk update blog..ni pon bkongsi2 gn..mm..trip kali ni aku bt santai je..atas request sorg bro mpsj ni..b.lan nm nye..line up,8 org sumer nye..mula dr kol 9.30am smp puncak 1.00pm..perjlnan smp ke puncak,dtemani cuaca sejuk n ujan..lenjun kitorg..air sg deras kt jeram kak lang (kalo x silap nm nye)..smp puncak,k.dila dpt call dr akak ipar nye,bgtau suami nye eksiden..moha2 laki nye cpt sembuh..lps rehat se ckp nye,bgegas plak kitorg trn smula..sblom bgrak blk,isi prut yg lapar ngan bbq kepak ayam..perghh...x tkira aku lyn kepak ayam tuh..

** pg tuh sblom mulakn pdakian,aku x g reg pon nm2 kitorg kt opis renjer..
** tandas awam tutup sbb xde air..krumitan utk kami n pelawat2 lain nk salin bj..
** dpt peringatan dr renjer,next time dtg kena reg kalo nk daki..hehe..
** aku njoy hiking dlm cuaca sejuk n ujan..
** overall pdakian,staf2 mpsj yg aku x penah or jarang b'ckp,dlm trip ni,dpt krg kn kekangan ant kami..next time bole join lg dorg..

No comments:

Post a Comment