Thursday, April 8, 2010

gng datuk..

dr kiri ; arai,rizal,sue,zue n aku..tkg amik gmb,dila









atas sbb t'tentu,line up utk trip ni,tinggal 6 org je..bole dklasifikasikn sbg pdaki tegar?ohh tidak..tlalu jauh utk mcapai gelaran camtuh..x mimpi nk title tuh pon..hanya sekadar utk xtvt riadah..isi ms lapang..xpdc kali ni,ke gng datuk yg tletak d rembau..kg bongek..mm..thanx pd sue n dila yg sudi mjemput aku kt umah utk join trip dorg..aku skadar nk teman dorg trenin utk kinabalu bln dpn (mei)..aku pon x penah naik puncak datuk btol2 lg..thn lps g pon sbb larian..blom sempat ilang penat,dh kena halau blari trn gng blk..mm..nice view dr atas..batu besar puncak nye..geng2 yg g pon..as nice as view dr puncak gak..menyenangkn r dorg ni..eh..puji lbh2 plak..cannot...nnt lupa diri plak..ms dlm utan,masing2 dok citer pasal cendol..sbb cuaca panas kt sn..kuar utan,after bersihkn diri memasing,kitorg pecut tlajak jln patah blk ke gerai cendol..pekena ngan mee grg makcik..(asal nye mee grg mamak,tp sbb bkn mamak yg msk,aku letak nm mee grg mcik)





**spt biase,utk memulakn sesuatu xtvt dr kala awal pg,aku mmg liat nk isi prut..pg tuh,se awal kol 6pg..aku hanya minum neslo ais..tuh pon minum x abih..prut b'isi ms mkn mee grg mcik tuh je..isk2..x nak bdn jd kontang..lps ni aku nk jg pemakanan..

No comments:

Post a Comment