Tuesday, February 9, 2010

tembikai + halia

mg lps..aku x bt ape wiken tuh..hanye menyepikn diri d opis..krek..krek..krekkkk..bunyi lagu bkumandang ke udara yg kuar dr printer old skool..aku sdg proses bil byran cukai pintu yg d antar mlalui pos..aku suka suasana "menyendirikn diri"..konon2 muhasabah diri..ecehhhh..ade peningkatan ke dlm diri aku ni..?ntah..mjelma mlm..selesai ot utk arituh,aku nk g mkn r..dlm keta on d way g kedai mkn,aku dgr citer kwn aku..ralit nye bciter n m'dgr..x sedar dh tsilap jln...i'm a gud listener..ahaks..smp kedai mkn..ntah ape nye citarasa tukang bt air..2 kali aku tukar air,masih lg x kena ngan ape yg aku order..isk2...mls r nk komplen..korg try je r bt kt umah jus tembikai campur halia...bole trima ke x tekak korg...kalo x nk try kt umah,try kt kedai mkn r..

No comments:

Post a Comment