Wednesday, November 25, 2009

lupa plak..

emm..sbb x update blog utk bbrp ari yg lps,aku dh lupe ape xtvt aku bt wiken lps..ape ye...oh yaaa..treasure hunt..dpt info pasal event ni lewat..yg aku dpahamkn oleh org atasan,kena cr 4 org wakil pompuan MPSJ..ok..dh dpt..penyertaan 1 team byr RM1000..wowww..nsb baik bkn duit aku yg kuar..i'm a player only..huh...jumaat lps dgr taklimat kt rumah rasmi MB sngor..ape ni..ramai nye laki..kt pompuan je..anjuran nye pon PERSATUAN KEBAJIKAN DAN AMAL WANITA SELANGOR (PEKAWANIS)..dh nm organiser pon wanita kan..tup2 laki pon ade msk..xde chance r nk mng camni..mlm tuh tido umah kwn..se awal pg sabtu nye esok dh btolak ke SUK sngor..perghh..team aku yg smp dl..dasat2..secara am nye..team aku mmg x tau ape2 agenda pasal event ni..as i said before,i'm just a player..kalo org atasan x bgtau ape2,aku pon nothing to say r..sblom blepas kena jwb soalan dl..sbb x tau sgt pasal sngor ni (aku org KL) lewat r team aku blepas..dpt task kena g rawang..lps rawang g ulu langat..lps tuh cheras baru..lps tuh ke bdr bkt puchong strus nye jln kebum lama dan akhir skali ijok n bpatah blk ke shah alam SUK..abih game ptg..dr 38 team..dpt tpt ke-10..yg btol2 team 100% wanaita..4 team je..hadiah smp placing ke-14 je..smp umah dh mlm..bwk mak aku kuar ke pasar bl brg dapur plak..aku suke shopin brg dapor..tp x suke msk..sbb x pandai msk..nnt2 r blaja..ahad lepak umah..lyn siaran lsung badminton..perghhh..mantap..

No comments:

Post a Comment