Monday, October 12, 2009

kemaskini berita lama n tkini..cenggitu cenggini..

isk,aku tiba2 rs mls nk update blog ni..sbb sibuk kot..salah 1 reason..hmmm..refresh blk..
sabtu 3 oktober : event walk of world pink - event utk charity..lbh pd pesakit cancer r..jln kaki with notin in your head..sambil mulut bla..bla..bla..b'jln sejauh 3.6km..keliling menara KL tuh..event yg xde kalah n mng nye..aku abihkan ms lbh krg 40min b'jln kaki sepjg 3.6km..
ahad 4 oktober : game ekiden run d presint 2 putrajaya - menyelitkn diri di antara pelari2 dr team chap ayam runners..game larian bganti2..aku suke lari bganti2..rs cam zmn sek dl2 plak..1 team 5 org..purata sorg lari 3km..ade bukit2 kena lari..aku sbg plari pertama..aku x pasti timing bape..team aku dpt no.8...
8-11 oktober : phentian island chelen..ade 4 kategori..elite laki,elite pompuan,novice laki n novice pompuan..aku msk novice pompuan..x msk elite pompuan sbb aku x kuat n x pandai brenang..utk kategori novice pompuan,total participants 102 org..aku dpt no 14..timing 2 jam lbh..thn dpn kalo dorg bt lg game ni,tukar r waktu flag off tuh..kalo nk dera pserta lari tgh2 panas matahari tegak atas kepala x yah r bt..bikin aku dehydrate je..elok r tukar waktu flag off tuh awal skit..sblom matahari tinggi..adoih...track larian yg kejam...

No comments:

Post a Comment